Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala (Mouhijärvi ja Suodenniemi), Tampere, Vesilahti, Virrat, Ylöjärvi

Asiakaspalvelu (03) 240 5110, avoinna ma-pe 8.30-15.45

Asiakastyytyväisyystutkimus 2016

Syyskuussa 2016 tehtiin Pirkanmaan Jätehuollon laaja asiakastyytyväisyystutkimus, jossa vastaajia oli 1266 ja kaikki omistajakunnat olivat edustettuina.

 Pirkanmaan Jätehuollon onnistuneimmat tekijät
 

  • sujuva ja häiriötön jätteidenkeräys
  • ystävällinen ja asiakaslähtöinen palvelu 
  • ympäristövastuullinen toiminta​

On hienoa nähdä, kuinka hyvällä tasolla tulokset ovat. Saamamme palaute on ehdottoman tärkeää toimintamme suuntaamisessa ja kehittämisessä. Kiitämme ja toivomme, että annatte arvokkaan palautteenne myös jatkossa, toteaa toimitusjohtaja Harri Kallio

 Tampere Tänään 2016 -monitilaajatutkimus

  • 543 vastaajaa Tampereen, Kangasalan, Lempäälän, Nokian, Pirkkalan ja Ylöjärven alueelta. Taloustutkimus, syyskuu . 
  • Tärkeimmät  järjestetyn jätehuollon tehtävät:
    • vaarallisten jätteiden tehokas kerääminen 
    • jätehuollon hoitaminen ympäristönäkökohdat huomioiden
  • Ekopisteiden ulkoasussa ja siisteydessä on parantamisen varaa.
  • Vastaajista 37 % ollut yhteydessä Pirkanmaan Jätehuoltoon viimeisen kahden vuoden aikana. Saatuun palveluun ollaan erittäin tyytyväisiä.
  • Vastaajista 84 % kokee yhtiön hoitavan tehtävänsä hyvin
  • Kokonaisarvosana Pirkanmaan Jätehuollon toiminnalle on erittäin hyvä  8.3. Kahden viime vuoden aikana yhteydessä olleet antavat selvästi paremman arvion kuin ne, jotka eivät ole olleet yhteydessä.
     

 

Jaa tämä sivu Facebookissa

Twiittaa

Lähetä linkki